Formy dostawy i koszty

Wysyłka po wcześniejszej wpłacie - z góry.

1. Przesyłka kurierska po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.

2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.

3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.

Wysyłki płatne przy odbiorze - tzw. "za pobraniem"

1. Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze paczki 19 zł.

2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 pobranie, płatna przy odbiorze paczki 19 zł.

Odbiór w sklepie stacjonarnym

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -> TU MAPA <- darmowy

Jeżeli w sklepie internetowym www.butyjoanna.pl prowadzimy akcje promocyjne darmowa wysyłka lub zamówienie jest na kwotę co najmniej 150 zł, powyższe ceny nie obowiązują a w koszyku z wybranymi towarami, taka opłata nie jest naliczana.

Termin wysyłki

Zamówienia złożone w dni robocze do godzin południowych zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia - po wpłynięciu wpłaty na nasze konto, najpóźniej dnia następnego. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Zależy to od dostępności towaru w magazynie skąd realizowana jest wysyłka.

Zamówienia nadawane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Czas dostarczenia przesyłek na terenie Polski

Przesyłka kurierska - następny dzień po nadaniu ( w wyjątkowych przypadkach do 3 dni )

Przesyłka do Paczkomatu InPost - następny dzień po nadaniu ( wyjątkowo do 3 dni )

Poczta Polska Pocztex Paczka 48 - do 2 dni po nadaniu przesyłki.

Odbiór osobisty w sklepie obuwniczym Gałęzowskiego 6 w Rzeszowie w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego.

Mapa jak do nas trafić klikaj tu: --> MAPA GOOGLE <--

( ewentualnie prosimy dzwonić, czy jest dostępny towar do odbioru na miejscu tel: 177 838 908 )

Informacja o pakowaniu i nadaniu - śledzenie przesyłek

Kiedy pakujemy towar, każdemu z naszych Klientów wysyłamy informację mailową, co pakujemy i na jaki adres zostanie nadana przesyłka. Prosimy o ewentualny kontakt w przypadku stwierdzenia błędów czy to w adresie, czy przygotowywanym towarze.

Kiedy przesyłka została nadana, wysyłamy drugiego e-maila informującego o tym fakcie. W nim znajduje się numer przesyłki i link z adresem strony na której można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka.

Dodatkowo informujemy o wysłaniu paczki smsem - na tym etapie nie ma już możliwości dokonania zmian w zamówieniu.

Jeżeli maile nie docierają do Państwa, prosimy sprawdzić w swojej poczcie folder spam ( gdzie mogły trafić ) lub logując się na MOJE KONTO - BUTYJOANNA.PL w sklepie internetowym sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail.